Is i magen

Då har jag precis kommit hem från sjukhuset där jag röntgat mitt finger ännu en gång. Som första gången visade bilderna ingen fraktur så nu är det bara att ha is i magen och låta det ta den tid det tar för fingret att läka efter den lilla olyckan på jobbet för snart 1 månad sedan. Hade min läkare på vårdcentralen fått bestämma så hade jag fått handen lindan då fingret får vila för det är visst det den behöver göra. Men men har man det jobb och hästintresset som jag har finns inte vila på kartan. Så länge det inte är allvarligt skadat så får jag väll svära lite ibland när det hugger till :). Nu ska jag vila då det står kvällsjobb på schemat.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback