Ibland blir det inte som man tänkt

Jag är inte i toppform kan jag erkänna men det är inget som märks eller syns, jag känner mig febrig, trött, ingen matlust och jag fryser. Låg i morse och tänkte att " nä idag blir jag ta mig tusan hemma" men eftersom det inte gick att nå någon på jobbet så slängde jag på mig kläderna och körde fort till jobbet eftersom det bara var 5 minuter kvar innan jag skulle börja. Har idag bara gått och jobbat så bra jag kunnat och försökt att inte visa hur risig jag känt mig.
Jag tog mig iallafall igenom dagen men jag har inte haft någon ork att rida idag något som jag annars hade tänkt gjort. Åkte bara till stallet för att kolla om jag behövde smörja salva runt Challe och Wilmas ögon och om vattnet behövdes bytas eller fyllas på, det blev bara ett snabbstopp med andra ord.
Sen så självklart ( för mig) så har jag kollat Elitloppet och nästa år så ska jag vara där för alla gånger när jag sakt att en viss häst kommer vinna så är det ALLTID den häst som når målet först. Det är dags att få lite pengar för min dåliga talang ;).
I morgon kommer Wilma få gå en liten runda ute med bara lite grav och skritt, Challe kommer få komma tillbaka till paddocken då vi måste öva mera på högergaloppen.
 
 
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback