Hur ska det gå egentligen

Det har nog aldrig hänt,( iallafall inte på länge) att jag vaknat och det första jag tänkt är "yes det regnar". Härligt att ha en dag där inte näsan rinner, ögonen kliar och värker. Som alla andra dagar då det regnat har jag inte ridit utan får spara det till dagar då det inte regnar fullt så mycket som idag.
Har även idag pratat med vårdcentralen om mitt finger som jag klämde för snart 1 månad sedan, eftersom det fortfarande värker, kan inte räta ut fingret helt och eftersom jag försöker använda fingret så det inte ska stelna till så känns det som att man sticker in knivar i varje led. Så nu är frågan då om jag ska till vårdcentralen eller om jag ska tillbaka till sjukhuset, detta ska min läkare på vårdcentralen ta reda på till nästa tisdag då de även beställt den journalen där det står  vad de gjorde på mitt besök på akuten.
Jag funderar mest på om det kommer behöva gå in i leden och pilla, om det är någon mjukdel som blivit skadad eller något som kommit i kläm.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback