Fredagen i helhet

Hoppade över ridning idag då jag kände mig lite mindre bra efter att ha varit på marknaden. Jag åkte ändå och hjälpte Jenny Magnusson med Goodie (Goodwin) som var med i Borås på hela helgens tävlingar. Det resultera i en 5:e plats trots en enorm förkylning. Är riktigt roligt att åka på lite större tävlingar för man hittar sin motivation och man ser lite hur andra rider sina vägar ( iallafall jag).
  Jenny och kungen Goodie
 
 
 
 
 
 
Passade även på att rådfråga Jenny gällande Challe hur jag ska göra med honom med ridningen och hon tyckte ( och lite vad jag funderat på) att jag skulle låta honom få lite semester i minst 1 månad. Och jag tror inte att det blir längre än den månaden men vi får se vad jag bestämmer mig för. Och efter vilan tänker jag åka ut med honom till Jenny för att få lite träning och lite tips på vad jag ska göra hemma.
 
Kan säga så här att jag känner mig febrig och redig förkyld, MEN jag vet inte om det är förkylning eller om det är allergi. Känner inte för att jobba i morgon kväll men jag tänker inte vara hemma fören min semester kommer om.....ca 7 veckor.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback