Bättre att vara för tidig än för senad

alltihop startar kl 18 och jag är redan på plats tror jag varit lite för nervös att köra fel att jag åkte 45 min för tidigt :). Men men hellre för tidigt än för sent tycker jag, sen fick jag en bra plats med transporten också så jag slipper backa när jag ska hem igen :). 
Jag har gått igenom programen artontusen gånger idag och allt sitter...bara jag inte får någon blackout precis innan fast det skulle vara första gången det händer i sådana fall :). Fula knoppar blev det men de fick duga för det hade jag inte hunnit göra om.
kommer nog få stanna på City när jag åker hem för jag kommet vara väldigt hungrig :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback