Måndag

Har fått mycket gjort idag och känner mig väldigt nöjd. Började med att jag åt en snabb frukost innan jag tog med mig Olle på en morgonpromenad i skogen. Känner nu av att jag gjort så lite som möjligt de senaste veckorna för jag har sådan träningsvärk :). 
Senare åkte jag och äntligen fick iväg mina papper till försäkringskassa. Därifrån vidare till stallet. Idag fick Wilma sug en omgång med borsten för hon har gottat sig rejält i leran några dagar :). Försökte tömmköra henne men det gick inte så bra eftersom hon inte har några skor och ömmade mer än vad jag trodde att hon skulle göra. Men Wilma var nöjd ändå och fick sedan gå ut och äta sin lunch. Alli var ännu gladare eftersom hon fick stå inne medan Wilma och jag var i paddocken :). Nu blir det att vila lite. I morgon blir det att åka till Göteborg tillsammans med Jenny och Dino :).

Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback