Två dagar med feber

Nu har jag haft feber i 2 dagar, idag har jag varit riktigt riktigt trött och ingen matlust. Fick tvinga i mig lite mat vid lunch och när jag åkte in för att hämta mamma på jobbet köpte jag mig en lite. Cola och en mellan pommes på ett snabbmat ställe. Cola är jag sugen på hela tiden och pommes går att lättare att få i sig än något annat. Pommes är dock inte bra för gallan så där får jag ännu mera ont.
Läkaren sa i måndags när han ringde och kolla hur jag mådde att om jag får feber, kräkningar eller något annat som blir värre så skulle jag åka in till akuten eller komma till vårdcentralen. Nu undrar jag hur hög feber som inte är bra, ska jag ha högre än 38 grader eller är den temperaturen tillräcklig? 
Tänker ringa honom och rådfråga, vill inte ringa 1177 då de säkert säger åt mig att åka in och jag vill gärna jobba på midsommarkvällen och få lite extra betalt. Jag tänker då icke ligga inne på midsommar inte fören jag har jobbar färdigt i allafall. Sen har jag ett bra och roligt schema att gå på fredagkväll också och det är inte ofta jag får det och det tänker jag inte missa denna gången.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback