En sådan dag igen

Det blev ett besök på vårdcetralen idag, hann knappt in till läkarens rum innan han sa att först ska vi ta prover, ta febern och sen skulle jag få smärtlindring. Han känns lite små förvirrad men en av de bästa jag träffat på på länge. Alla värden var bra och ingen feber, sköterskan stack mig lite på fel ställe när jag fick en spruta med Voltaren och det kändes med en gång kan jag säga. Så nu går man med ett litet snyggt blåmärke på skinkan. Jag fick iallafall med mig en remiss hem ut i fall att det skulle bli värre och behövde åka in till akuten. Har två kvällar på raken nu fått vansinnigt ont så igår
fick både jag och mina föräldrar nog och bestämde att jag skulle besöka läkaren idag.
har mest legat och sovit efter läkarbesöket oh trotts det så är jag väldigt trött. 
I morgon hoppas jag på att må bättre så jag kan göra de ärenden jag hade tänkt att göra. Sen vill jag gärna komma ut på Wilma så hon får röra lite på sig :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback