Ååå en sådan dag

Usch vilken dag det varit och inte starta den bra heller. Vaknade med en trötthet som inte är av denna värld, jag brukar piggna till runt halv tio men inte idag. Så det har varit en plågsam dag på jobbet. Åkte fort hem och bytte om för att sedan åka på kalas och fira lilla kusinbarnet Hanna som fyllde 1 år i torsdags. Hanna's mamma är så duktig på att baka så man får alltid gott fika när man kommer dit ❤️. 
Var hemma runt 18:00 och fick kämpa med att att inte lägga mig ner i soffan, som tur var skulle grannen ut och gå så jag följde med och nu sitter jag i soffan och kollar en film. 
Så idag fanns ingen tid över för varken Wilma eller Challe. Eftersom Challe's sår inte läkt ordentligt så kommer inte börja rida honom innan det är läkt, det sitter på ett sådant ställe att det lät slits upp. Wilma däremot ska inte få ha någon mer semester så länge inget inträffar. 
 
Nä än nu ska jag byta om och lägga mig gott i sängen och hoppas på bättre sömn.
























Postat av: Mammmammmamma

Glöm inte marraccastabletten 😍

2014-06-22 @ 22:07:47






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback