Underbara torsdag

 
Har inte varit utanför dörren sen 7 i morse då Olle behövde gå på toa. Ca 3 timmar senare vaknade jag och mådde mindre bra, hade haft lite ont vid gallan men inget jag tyckte var så farligt så jag somnade. Jag visste inte åt vilket håll allt skulle komma men nu gjorde gallan riktigt ont. Har legat i sängen hela dagen tillsammans med Olle som nu ligger och snarkar jämte mig i sängen,han ligger oftast nära en när man inte mår bra ❤️. 
Jag hoppas det blir bättre senare så jag kan motionera hästarna på lina idag iallafall.
Ligger just nu och funderar på om jag skulle klara av och ta mig till affären för att köpa isglass, till lunch blir det filmjölk och kanske lite flingor. 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback