Torsdag

Vakna med en jäkla huvudvärk igår ( troligen av vätskebrist) så jag låg och sov fram till 12. Vid 16:15 skulle jag och Jenny åka till Gäsene för tävling...för min del gällde det att vara hästskötare & fotograf ☺️. Det gick bra och Jenny och Goodie sluta på en 5:e plats. Jag var inte hemma fören ca 23:30 och skulle upp tidigt följande dag för att köra mamma till Jobbet.
Vid 12 idag var jag nere i Getterön där jag sola och bada några timmar med Natta,Andreas och Andreas kompis David ( tror jag han hette ☺️). Riktigt skönt att bara göra ingenting 4:de dagen på sin semester ☺️. 
Runt 20 tiden tog jag med mamma till stallet så hon fick se lilla Dora bada på sitt sätt i en balja. Jag passade på att tömköra Wilma vilket hon som vanligt uppskattar då det inte är så krävande 😉. 
I morgon blir det att köpa färg så jag i helgen kan börja måla om i mitt tv-rum. Sen får vädret avgöra vad Wilma och jag ska hitta på.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback