Tisdag

Var ett tag sedan jag skrev något här men har inte hunnit rida så mycket förra veckan. Wilma har gått 2 gånger i paddocken och 3 gånger uteritt den senaste veckan. Det har varit så galet varmt att det inte har gått att rida och framförallt inte i paddocken. I Lördags var jag på bröllop då min kusin Patrik och Lina gifte sig.
 
Ett helt otroligt fint och roligt bröllop och en massa tårar kom under talen ☺️. Inför bröllopet i torsdags gick jag och ordnade med lite fransförlägningen något som jag velat prova länge. Är lite ovant när det blåser i fransarna men man vänjer sig mer och mer. Så om ca 3 veckor är det dags för bröllop igen för en annan kusin ☺️.
Idag blev det en uteritt igen då jag har lite ont i ryggen sen i torsdags och trodde att det skulle vara lättare men icke. Wilma var superpigg och lyssnade kanske 20 % på mig idag så blev tyvärr lite dragkamp, så bestämde mig att i morgon blir det tömkörning efter jobbet. Wilma har nämligen blivit lite fet och måste därför gå ner en del, det kommer bli en massa hårt jobb framöver.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback