Oj oj vilken gårdag

Igår gick allt i ett igår men hade en jätterolig dag. Först åkte jag och Leena ut till Anna och Peter och hälsade på, sen efter att ha släppt av Leena hemma åkte jag vidare för att hjälpa Jenny med Goodie. Vid 19 tiden körde jag till Brämhult för att hämta upp Natta för vi skulle in till stan för att lyssna på Agnes som skulle spela på stora torget. Agnes var grymt bra och ett super bra framträdande där hon riktigt spotta ut låt efter låt. Trots att hon var lite hes så...ja jag var helt uppe i varv och ville bara höra mer ☺️.
Sen när vi några timmar senare när vi skulle åka hem så fick vi lite problem som jag inte tänker ta upp här för det var så pinsamt och korkat, men det positiva är att vi aldrig kommer göra om det igen :).
I morgon ska jag få göra något otroligt roligt och troligen en dag nästa vecka....men det blir en överraskning. Det gjorde mig både glad och nervös samtidigt ☺️.
 
























Postat av: JennyM

Men du är väl för go :)

2014-07-04 @ 23:26:10
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback