Den där paniken

Har ni någonsin fått den där panikkänslan då ni tror att eran häst/hästars försäkring inte är betald och att de går där helt oförsäkrade? För är det någon gång de skadar sig så är det när klockan är efter 19, det är helg eller om försäkringen inte är betald. ringde i panik till mitt försäkringsbolag men hade glömt att jag inte ändrat tillbaka till autogiro utan betalar i kvartalet så allt var i sin ordning :).
Jag blev så glad att jag passade på att betala alla räkningar och för en gång skull hade jag ingen ångest att göra det. Efter frukosten ska jag mäta mina väggar så jag vet hur mycket färg jag kommer behöva i helgen då jag ska måla om :).
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback