Jobbig natt

Natten till idag har varit mindre rolig, har knappt fått sova något och sen vid halv 7 åkte jag och släppte ut damerna. Efter att ha kört mamma till jobbet och gått en promenad med Olle så åkte vi hem och la oss i soffan med täcke och kudde och sov till halv 11. Fick äta en sen frukost för att efter lite vila i soffan åkte jag och Olle till stallet . Medan Olle lekte med katterna så fixade jag i stallet innan vi åkte hem igen för att äta lunch då jag skulle åka till Challe. Man blir alldeles varm inombords när man kommer varje vecka för att titta hur det går. Varken Challe eller Mac är små längre och har båda har vuxit mentalt. Egentligen skulle Challe komma hem om två veckor men bestämde att han ska stanna lika länge som Mac, så i mitten av april kommer de hem och då har även jag ridit Challe :). Det blir spännande 6 veckor. Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback