What a day...yesterday

Vid halv 3 igår eftermiddag följde jag med Josse till ett ställe utanför Ulricehamn och Gällstad för att hämta hem en svårlastad häst. Vid 18:30 var hon inne i transporten och vi åkte iväg hemåt. Men vi hade aldrig fått in henne om jag inte ringt min kusin så hon kom med sin sambo ich hans hästvana pappa. Tror det tog 10-20 min för dem att få in hästen ( tack och lov), tur att det finns dem som hjälper till även om de inte känner den som behöver hjälp. Iallafall vi lämnade av detta lilla stot för att åka och hämta Challe som skulle iväg igår till Jenny. Tur att Challe-mannen är duktig på att bara gå på, men han blev väldigt fundersam när vi skulle åka mitt i natten för honom :). Allt gick iallafall bra och vi kom fram till Sandhult med Challe och hans mat, det blev inte riktigt som jag tänkt denna dagen men vi löste det:). Så idag ska jag åka med alla behövande grejer till Challe så som täcken, träns, sadel m.m. Jag ska bara vakna lite först :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback