Hela helgen...typ

Mina planer för helgen sprack fullständigt men har gjort mycket roligt i stället :). I lördags var jag och min bror på vårat kusinbarns dop och 1 årskalas, vi har nog aldrig varit så stressade som då men vi han dit :).
Idag var jag och tittade lite på när Emma var i Sandhult och höll träningar något som gjorde mig riktigt sugen på att jobba på att kunna vara med på nästa tränings tillfälle. Efter detta var det fort hemåt för att hämta Olle och mamma för vi tre skulle vara med i Lusseparaden inne i stan :). Det vlev en kort runda men riktgt trevligt att träffa nya människor med sina vovvar :). Olle brydde sig till slut inte om att han hade tomtedräkt på sig längre och speciellt inte när hanträffa sin nya bästis Selma som var.....4 gånger så stor som honom själv 😊. I morgon blir det jobb sen en åktur med Wilma på eftermiddagen.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback