Det var en upplevelse

Kunde inget annat än sitta och gapskratta när jag red Challe idag, första gången eftet veterinärbesöket. Jag sa till Jenny att Challe han har inga problem med att stå...jag tar tillbaka de orden med en gång. Herrejäklar vad fort det gick och sen är han säkert lite trotsig och försökte göra som han ville hela tiden. Det var ingen vacker ritt vi gjorde idag men vad tusan han har knappt blivit riden någonting sedan innan sommaren. Jag får nog se till att rida honom iallafall 3 gånger/ vecka innan han ska iväg på sitt äventyr. Ja så idag blev en riktig upplevelse på hand rygg, dock så kan han inte ha Wilmas sadel då den glider fram och säkert irriterar honom. 
Jag var het slut sen och orkade inte rida Wilma efteråt så hon får gå i morgon och så får vi se om Challe får följa med Alli och Mac ut i morgon.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback