Vilket tålamod?

För mer än 1 månad sedan beställde jag en tröja som jag tidigare hade nämnt här, efter två för frågningar om hur lång tid det ska ta och när jag får min tröja levererad har jag inte fått ett enda svar. Nu tänker jag inte nämna vilken sida detta var men tycker det är så tråkigt och irriterande att man inte ens ska få ett svar. Jag tänkte först att jag kanske inte hade skickat iväg min beställning men så var ju inte fallet. Hur länge ska man vänta? Ska jag säga till dem att de inte behöver skicka den för jag har tröttnat på att vänta? Vart går ens tålamod och rättigheter som kund, kan jag som kund vägra ta emot den även om den är 2 månader sen? Jag tycker som så att är just den produkt jag beställt är slut så tycker jag att det inte är allt för jobbigt att meddela kunden detta att det kommer dröja lite innan denna får sin vara. Det hade jag köpt men att jag nu ska sitta och undra när min tröja kommer, det gör mig lite sur.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback