Det svänger fort

Det svänger fort i flocken. I förmiddags så var Challe inte en värd ett ruttet öre för varken Alli eller Wilma. Nu på eftermiddagen så får jag ett sms av Leena som säger att Alli och Wilma visar upp sig för Challe och han tackar väll inte nej till den uppmärksamheten. Dock så är det så att damerna vill att han ska betäcka dem båda och när jag kom till stallet för en stund sedan så är just Challe beredd att hoppa upp. Fick skynda mig ut med pisken för att sära på dem, det var lugnt ett tag men fick skynda mig ut igen.
Jag undrar jag om han vet vad han egentligen ska göra men vi är mest rädda för att han ska slå sönder damernas rygga nu när han har skor på sig. Stackars Mac då fick ta över rollen som mindre värd för det var inte honom de vill ha nu.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback