Bästa killen

Är så stolt över min lille-kille som idag gjorde debuten av en längre skrittur på vägen tillsammans med Alli som var ett stort stöd åt båda killarna idag. Jag hade förväntat mig att Challe skulle hoppa till vid varje buske som kom längs vägen, blev till och ned lite osäker ber det kom en bil bakom honom, men som körde sakta sakta förbi. Det var inte fören när bilen hafe kört förbi som han reagerade lite grann. 
Båda killarna reagerade på samma saker... Alltså på nästan ingenting. Det enda som Challe mötte på sin väg och inte Mac var två hästar som kom från andra hållet. han spände sig inte en enda gång förutom när dessa red förbi oss ( med Alli i mellan), det var så spännande att det fanns fler hästar på vägen så han visste knappt vart han skulle ta vägen. Jag har tur som har en 3 åring som är lite spattig i bland men som ändå lyssnar enormt bra och det har jag Peter Ljungberg att tacka för. 
Ja jag måste säga att båda var duktiga och jag är enormt stolt över min kille med lite nerver :).
Challe och jag påväg hem 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback