Underbaraste

Då var dagens träning över. Hade som plan idag att rida över lite bommar för det är något som jag är dålig på att utöva mer. 
Jag måste ju säga att jag får ju skylla mig själv att jag mest ridit ut det senaste, vilket yrar resulterat i att Wilma tycker det är otroligt jobbigt med passen i paddocken. Men även om det var kämpigt idag så kan jag faktiskt inte vara arg eller besviken för hon kämpade och gjorde sås gott hon kunde. Självklart försökte hon komma undan och det nya nu är att hon lägger all vikt neråt, alltså jag får nästan bära upp henne i händerna. Dettà resulterar i att jag blir väääldigt trött i armar och händer. 
 
I morgon blir det galopp-övningar så det blir att googla övningar under dagen :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback