torsdag morgon

Visst blir man glad när tekniken inte fungerar som den ska.Nä lite ironi på morgonen, jag blir såå irriterad på att jag inte kan blogga från appen, det står bara att det tyvärr inte går att publicera inlägget just nu. Så har det varit ett par dagar nu, tror ta mig tusan att jag blir tokig.

Så nu får det bli lite sammanfattning från gårdagen och hur denna dag sesr ut.
 
Igår:
Wilma blev åter förvirrad då vi helt plötsligt skulle ha fel galopp i fel varv. Man riktigt märkte att hon tänkte " oj förlåt jag ska byta till rätt galopp genast". Hon hade extra svårt ( konstigt nog) att ha vänster galopp i höger varv. Blev inget långt pass då jag endast hade tänkt öva på förvänd galopp, så när hon gick helt okej i båda varven så kände jag mig nöjd. Kan ju inte säga att det såg särskillt snyggt ut men det kommer...tror jag iallafall :).
 
Idag:
Idag var det ju meningen att jag skulle rida på morgonen efter att ha kört mamma till jobbet, men eftersom jag kom i säng så sent igår kväll efter jobbet så har jag ingen ork till det, sen är risken ganska stor att jag tappar humöret och då förstör jag mer än vad jag förbättrar.
 
Så nu ska jag lägga mig och sova lite till innan jag ska sätta igång och dammsuga, innan det beger sig mot jobbbet igen. väldigt glad över att jag är tre dagars ledig sen :).
 
Joo just det tänkte lite på mitt mål på lördag och det är att vi ska få minst 50%, känner inte riktigt att vi är i bättre form än att kunna uppnå mera just nu. Det har ju inte varit någon bra månad så vi har tappat ganska mycket tyvärr. Men men då vet vi vad vi ska förbättra till nästa månad. Funderar även på att anmäla mig till en hopp tävling också nästa månad men vi får se hur det blir med det :).
 
Take Care
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback