Söndagen!

 
 
Vet inte riktigt vad det varit med mig idag men har varit otroligt trött,så trött att jag knappt orkat hålla upp ögonlocken.  Men jag och mamma tog oss till Hofsnäs med Olle för att gå en liten promenad. Det blev ingen ingen lång runda för sen var jag helt slut och hade kunnat somna på plats. Men nu tog jag en liten Power nap och känner mig lite piggare. Tänkte kolla hästhoppningen som visas strax på en tv kanal. Tänker försöka ta mig ut på den korta turen med Wilma. 
I morgon får Wilma stå då jag ska träna lite bodyattack :).  Mina planer med Challe denna helgen var att lägga på sadeln på honom men får troligen vänta på Jenny (JMDressyr)  som kanske skulle komma och hjälpa mig i veckan :). Det är tur att jag har henne vid vissa situationer och funderingar jag får, hon är min lila mentor kan man säga :).
Nu blir det hoppning. Ska visst vara lite tvister mellan Norge, Finland ch Sverige. Varje land har en given plats i tävlingen i vårat fall Rolf-Göran Bengtsson, men inga andra svenskar har blivit inbjudna att tävla i Oslo.
Lotta Björe kommenterar med att säga:
- " får vi inte leka med dina leksaker får ni inte leka med våra, det är på sandlådenivå ". 
Har själv inte förstått vad detta handlar om men det går nog få reda på :).
 
 
 
Take Care
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback