Trötta dagen

 
I morgon har jag äntligen EN ledig dag :). Då blir det träning med båda hästarna, jag har inte lagt lika mycket tid på Challe som Wilma det senaste pga att jag vetat att träningen närmar sig. Men i morgon ska Challe få massa uppmärksamhet & ompyssling :). Idag har jag sovit och sovit, men innan detta så åkte jag och Olle till stallet så jag fick mocka båda boxarna. Detta tog på våra krafter så det blev att sova några timmar i den stora sängen :). När vi båda vakna så hade klockan hunnit bli halv 12 :), snabbat till stallet igen för att göra klart med mat och vatten och även ge lunch till hästarna. Olle roade sig med att leka med Sigge och Nisse som är våra stallkatter, katter som flyttar till stallet blir lite knasiga och tycker det är mysigt när hundarna drar och bucklar på dem.
Nu när vi kommitté hem till mina föräldrars hus och själva ätit lite mat så....ja man blir lite trött :).
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback