Onsdag

Har lite små ångest idag då det är sista dagen ledighet, men jag är ju ledig på fredag igen så det ska nog gå bra att endast jobba en dag igen :). Har precis ätit min llunch och sitter nu och tittar på Cake Boss som är mitt nya favoritprogram när jag är ledig, helt fantastiskt vad de kan hitta på undra egentligen vad en tårta hos dem kostar :). Ska om bara några minuter åka till stallet och ge hästarna lunch hö men innan det så ska Challe få på sig sadeln och hundrarna ska få komma ut till stallet med mig :). Direkt efter stallet så blir det att åka hem till mina föräldrar med Olle och ta en dusch och äta igen innan det är dags för Bodypump :). Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback