Måndag

Idag har det varit jobb, precis som hela helgen. Ska bli skönt att kunna ta det lugnt nu i två dagar innan det är dags för jobb igen. Har precis varit ute med Olle då han varit ensam hemma hela dagen han blev överlycklig då han förstod att jag skulle stanna med honom så han hoppa upp och Nero och hoppa upp på mina ben och snabbt ner igen. Sprang in till sina leksaker tills han blev trött och la sig och vila i soffan jämte mig :). Nu ska jag äta och efter det åka vidare till samtalet för att jogga Wilma, gjorde inte detta igår ( även om jag borde) men tiden fanns inte där då jag skulle köra upp min bror till skolan han går på i Axvall. Om jag ska gå tillbaka till träningen för Emma så är jag jättenöjd med Wilma hon är en riktig kämpe. Hon var riktigt trött men hon gjorde allt hon kunde och vi fick för första gången beröm utav Emma efter passet på nästan 1 år, då kände man bara att skrika ut YES ÄNTLIGEN :). Nu blir det stallet så får vi se vad vi ska hitta på i morgon :). Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback