Tävling

Dags för tävling igen.
 
den 7 Augusti debuterar vi i en hopp clear round i Ulricehamn, detta är jag väldigt nervös över då jag sist gjorde illa mig ganska ordentligt. Men man måste ju utsätta sig för att komma över det. Wilma kan hoppa och jag också men mina nerver är inte lika pigga :).
 
den 14 september blir det dressyr.
Då blir det en klubbtävling i Brämhult och där ställer vi upp i LC:1 och LB:1.
 
den 13 Oktober står även där dressyr på schemat och vi kommer rida samma program som i september.
tänkte att man då kan se om vi har förbättrat oss sen förra gången :).
 
ser verkligen fram emot detta och hoppas på att jag inte jobbar då bara...tur man lägger sitt egna schema ;).
 
 
 
 
 
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback