Kvällstur i skogen

Det blev en tur på 1,5 timme i skogen tillsammans med Alli och Leena. Har ganska nyligen bytt till ett baby pelhambett på Wilma när vi rider ut & tycker att det fingerar bättre och bättre. Även om hon fortfarande kan bli lite stark. Det var väldigt skönt att sätta sig i sadeln då jag haft väldigt ont i ryggen idag. Tycker det känns lite tråkigt då jag precis kommit tillbaka från en sjukskrivning pga ryggont. Men tänkte köpa skoinlägg då jag går mycket inåt med fötterna, fram för allt höger fot. Hoppas på att det ska hjälpa, annars vet jag inte vad som är nästa steg. Har även en funderat på att gå till min naprapat som jag tidigare gått till. Har nu gått till en sjukgymnast på gymet. Har även här lite funderingar, vill ju helst inte byta jobb och ännu mindre bli långtidssjukskriven.

Hemma i stallet igen så bytte vi hage och jag fick då chansen att arbeta lite med Challe. Han var lite motig men gav sig ändå ganska lätt och jag var nöjd med honom för idag.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback