Två dagar kvar

Ja så var det bara två dagar kvar till julafton och ute så...regnar det. Har inte varit många knop från min sida idag, följde med en kompis ut igår och det blev sent och det kändes idag. Jag åkte bara till stallet och mocka och tittade till mina två där borta, kan ju inte påstå att de njöt av dagen i paddocken. Imorgon blir det samma sak eftersom jag ska jobba och innan det ska jag till sjukgymnasten :). Hade helst sluppit jobba efter behandlingen men jag ville även slippa ryggont över jul :).
Take Care
























Postat av: Stallets xtrapersonalp

Det regnar lite mindre idag, men paddocken.n är sonen bassäng och hagarna som leråkrar.
Hästarna är lagom glada, och jag också som trampade i en håla när jag skulle tömma kärra n. Pappa vaktade dörren,n :)

2013-12-25 @ 17:55:28






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback