Tisdag kväll

Som vanligt blev det inte som planerat. Avmaskningsmedlet fanns inte utan var tvungen att beställas, så nu blir det inte av fören på torsdag. När jag kom till stallet vid lunch möttes jag av ett lite muttrande ljud från paddocken bakom stallet. Det var Wilma som talade om att hon faktiskt bar hungrig och ville ha lunch, tur för de andra tre att hon väldigt tydligt talar om vad hon tycker...speciellt när det gäller mat :). Hade varit trevligt om hon lät så någon gång pga att hon är glad och se mig och inte för maten ;). I morgon bitti blur det att tå upp senast 05 för att släppa ut hästarna och hinna mocka innan det är dags att köra brallan till tåget så han kommer till skolan i Axvall igen :). Maten vi beställde för att fira pappa var riktigt god, tänka att smårätter kan göra en så mätt. Jag vågade till och med smaka på musslor men det var ingen favorit, för tjocka och lite småäcklig konsistens men jag har iallafall provat :). Till maten såg vi på filmen lone ranger med bland andra Johnny Depp, tycker filmen var otroligt bra och Johnny är Bäst som vanligt ;). Take Care






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback