Lågt och högt men ingen ork

Sov hos mina föräldrar i natt, min bror åkte upp till Axvall igår så fick sova i hans säng. Han har sin säng precis in till väggen, vilket inte jag har hos mig. Så i morse när klockan ringde smällde jag i huvudet i väggen rätt så rejält så nu går jag omkring med en snygg bula i pannan :). Men vakna det gjorde jag iallafall.

Nä det blev ingen ridning igår. Det märks när man har dåligt blodvärde hur lite man orkar. Jag låg mest i soffan igår sen efter födelsedags firandet, orkade inte ens laga mat men hade tur så mamma och pappa kom med en kebabsallad åt mig :).

Idag är det jobb fram till 15. Sen en snabbis till stallet och göra höpåsar. Sen hem och byta om för att träna lite bodyattack. Så idag ingen ridning, tror det blir lite för mycket för kroppen.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback