Fullt upp

Idag har jag verkligen legat i, Allting har gått i ett.
Efter skogspromenaden tog jag en snabb dusch innan stallet, meningslöst då det var lite kvalmigt. Iallfall så valde jag att arbeta med Challe idag i stället, ville inte hafsa igenom ett pass så det bara bli halvdant.
Challe sköter sig bara bättre och bättre, kanske börjar lägga undan trotset för ett tag nu :).
Efter stallet åkte jag och hämta mamma på jobbet och körde hem henne, sen snabbt ombyte till gymkläder för att sedan inne i stan träna lite step/styrka. Har länge vetat detta men blev mer verkligt nu att jag är fruuuktansvärt svag i mina armar, orkar ingenting....tycker jag.
Nästa vecka blir det 2-3 andra pass, det är bra med varierande träning även om man är svag i vissa delar :).


God natt































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback