EM och 28 år

Sitter just nu och tittar på de sista ekipagen i dagens dressyr. Ger en enorm motivation själv att se andra tävla. Sen jag som är lite gröngöling i dressyr tävlingar sitter och kollar hur de rider vägar, hörnen m.m.
Idag är även min födelsedag ( hemskt), hela 28 år och närmare mig mer och mer 30. Fick idag ett par ridhandskar utav mamma då de jag har gjort sitt. Har ridit utan tidigare och fått dubbla blåsor mellan fingrarna, så de ska jag prova idag på dagens pass.
Har bestämt mig för att köpa både padd och järn denna månaden, är lite därför jag rider med mycket barbacka just nu. Vill inte att Wilma ska gå problem med en sadel som trycker igen.

Slänga i mig lite mat sen mot stallet.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback