En jobbig vecka

Jag har åkt på något jobbigt magvirus, men idag orkade jag ta mig till stallet.
Natten mellan tisdag och onsdag ringde jag till min mamma i panik då jag fick så extrema smärtor i magen. Det kom inte ett ljud i från magen som också var stenhård. Jag bokstavligt talat slängde mig från sida till sida i sängen av rena smärta. Försökte med en vetekudde på magen men att ha något på magen gjorde fruktansvärt ont så den kastade jag iväg. Svetten rann på mig och hela jag skakade, tanken slog mig att nu måste jag ringa 112 för så ont hade jag.
Men jag ringde mamma först som fick ropa på min bror som fick följa med ner till mig.
Men när jag hade lagt på så kände jag hur det bara släppte i magen, det var sååå skönt. Sen var jag helt slut och jag låg med vetekudden på magen i fosterställning.
Förstår hur hästar med kolik känner sig och förstår även varför de vill lägga sig ner och bara rulla.
Efter denna händelse har jag mått mindre bra. Har lite små ont i magen, mår desto mer illa mår jag.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback