Fredag

Känner mig så nöjd med att hunnit med båda hästarna idag innan klockan hann bli 11 😊.
En sak jag bestämde mig för var att Wilma måste "fitas till", Wilma måste få bättre kondition för idag kände jag hur tung hennes kropp är. Wilma vill verkligen mycket men hon orkar verkligen inte. Nu låter det som att hon är mega fet, men så är inte fallet men hon har tappat ALLT. Jag hoppas att Lena vill hjälpa nog rida henne 3 gånger i veckan under min semester.
Wilma var iallafall lycklig att få ha kommit ut på en tur.

Challe han fick springa av sig i paddocken för han var mer i luften än på marken när jag longerade honom 😂. Imorgon blir det träning i paddocken igen för honom.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback