Onsdag

Dagen har försvunnit snabbt idag. Min plan var att promenera Wilma och Challe men för dey första så var det ett riktigt pissväder så varken jag eller hästarna var särskillt sugna. Challe fick iallafall på sig skor idag och självklart var han jobbig emot Hovslagaren idag. Challe har kommit in i en "sto-period" just nu a.k.a drama Queen. Han är sjukt jobbig och temperament som ett sto, så ens tålamod provas verkligen kan jag lova.
Wilma och Challe fick även nytt foder idag som jag hoppas ska bli super bra för dem båda. Att ge en 19 åring och en 5 åring samma foder känns inte helt rätt. 
Så nu äntligen fick jag tummen ur.
Nu på kvällen åkte jag och handlade lite mat och styrde sedan bilen mot Sandhult och Jenny för att hämta  ett schabrak. Hade jag haft råd så skulle jag kunna shoppa massa ( typ allt) av hennes grejer som hon rensar ut.

Nu ska jag hålla tummarna för något bättre väder i morgon och sedan byta lakan i sängen.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback