Snart är det dags...Boråsridhus

Idag är det onsdag och lite mer än 1 vecka kvar till min och Challe's debut i Borås ridhus. Ska jag vara helt ärlig så är jag sjukt nervös. Jag och en kompis som också är min jobbakompis satt och prata om detta på lunchen hur nervös man är för att komma till en klubbtävling på Boråsridhus när man inte har en "fin" häst. Med det menar jag att man inte har ett renrasigt halvblod med fina papper ( fina föräldrar), men samtidigt så kom vi överens om att det känns så j*vla gött de gånger man faktist slår alla eller många av dem.


Jag ska försöka att tänka bort de tankarna när jag är på plats och fokusera på att ge Challe mera erfarenhet på tävlingsbanan. Jag har inga större krav på honom mer än att jag vill att han ska gå så avslappnat som möjligt. Gör han detta så känner jag mig supernöjd med dagen.

























Postat av: Emma

Underbar inställning och jag håller med dig om att slåss ur underläge och lyckas kan vara den bästa känslan som finns!

Svar: Tack! Vad roligt att det finns fler som känner likadant
Emelie

2016-02-17 @ 22:12:11






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback