Fredag om onsdagen

Jag har varit så trött efter i onsdags, det har blivit lite mycket denna veckan så idag orka jag knappt lyfta grepen i stallet.
Iallafall så måste jag berätta att jag är så glad efter onsdagens prestation i Tosseryd med Challe.
Han gick så fantastiskt bra för att vara honom, han brydde sig inte om staketet utan nu var det mer läskigt med vissa hörnen i manegen och någon blomma på ena långsidan.
Han var 100% mer avslappnad än när vi var i Borås. Han var väldigt taggad på framridningen så fick skritta fram honom i ca 25-30 minuter. Taggade till lite extra när Jenny's häst ( JMDressyr) kom galopperande förbi vilket gjorde att han var trött i huvudet väl inne på banan och jag hade glömt sporrarna. Jag fick därför inte ut honom riktigt i hörnena eller hålla emot på yttersidan när han tyckte det var lite små läskigt. Men men jag är iallafall mycket nöjd och vi höjde oss från 51% till 55,1% ☺️.
Nu är jag taggad för en till pay and ride eller klubbtävling väldigt snart 😊. 































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback