All tyngd i höger arm

Det har regnat idag...men jag och Wilma tog oss ut på en 1 timmes uteritt. Jag måste ringa tandläkaren till henne och även till Challe. Jag har hela Wilma i min högerhand och ingenting i vänster, ni kan ju gissa hur tungt och jobbigt det var i galoppen. Är tänderna bra så får jag gå vidare till en equipeteraupet. Jag är iallafall helt slut i armarna och Wilma kommer ha sådan träningsvärk i morgon. 


För Challe's del så tänkte jag att det gäller att passa på medan jag slipper åka iväg med båda två ☺️. 


Sen har jag äntligen hittat en tjej som ska få hoppa in ( heter det så? ) Challe, ska bli väldigt spännande att se hur detta kommer gå och hur bra han verkligen är.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback