En sadel's magi

Idag ville jag inte sitta av och sluta rida Challe.
Tänk vad en sadel kan göra underverk, han är så avslappnad ( speedad ), men avslappnad.
Han gick så fantastiskt bra att han till och med kunde fatta rätt galopp, jag blev så glad och lycklig i kroppen att jag bestämde mig för att anmäla mig till en klubbtävling i närheten i slutet av november. 
Red Challe med sporrar idag för att jag skulle kunna slappna av lite mer i mina ben och det hjälpte enormt för jag har inte ont alls efter träningen. För att först känna mig så frustrerad att knappt kunna jobba utan att få fruktansvärt ont, till att sväva på moln i stallet efter en riktigt bra ritt.
Så i morgon tänker jag ta ett pass till och hoppas på samma känsla, fram för allt i höften efteråt 💕.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback