Hur är det egentlige

Hade som plan att fota för bloggen ikväll....men mobilen hade tyvärr dött. Wilma fick sin tur i paddocken och kände att när jag ändå är igång varför inte ta Challe också, så det gjorde jag. Wilma älskar att rida i snön och sprang som en liten toka runt runt mig...sa jag att jag longerade henne :)? Jag funderar dock om Wilma verkligen markerar lite i höger fram eller inte 😒. Tycker jag ser det varje gång jag longerar men märker inget när jag rider, märkte inte ens något när vi var hos Carlebäck och hoppa. Svårt att säga nu också då hon får styltor som kommer och går. Mmm får fundera lite och kolla henne snart igen. Challe hade nog träningsvärk från i förrgår fortfarande :), han var inte särskillt pigg och skulle inte busa över huvudtaget ikväll :). I morgon är planen att Challe får vila och Wilma och jag ska rida lillla-rundan när jag kommer från jobbet :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback