På resande fot

Idag har jag varit iväg sen klockan 07 i morse. Först rehab i ca 45 minuter, sen hem och byta om för idag skulle jag och mamma ta oss en sväng till Helsingör. Vi blev där dock inte så länge då jag blev lite åksjuk på båten 😳.
Så vid 20:05 var vi hemma i Ekedalen igen. Olle blev väldigt besviken på att vi inte hade köpt något godis till honom, men glad över att vi valde att komma tillbaka hen igen :).
Ska skriva ner lite om sjulgymnastbesöket i Göteborg igår också men inte idag, jag tänker slänga av mig kläderna för att gå och lägga mig :).

























Postat av: Linda

Alltså kom in på din blogg av en slump...men vilket Ekedalen menar du? Jag är nämligen uppvuxen i Ekedalen utanför Tidaholm😀 några år äldre än dig men ändå!

Svar: Men det var roligt att du ändå hittade hit :). Ekedalen jag syftar på ligger utanför Borås, så tyvärr inte samma ställe :)
Emelie

2015-09-09 @ 20:18:26






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback