Utvecklingsdag

Då var det dags för utvecklingsdag på jobbet och självklart regnar det eftersom vi ska vara ute. Men stämmer prognosen på mobilen ska det hålla upp medan vi är på Almenäs iallafall :). Hoppad bara inte vi ska göra massa sådant som inte jag kan vara med på bara. Sen efter jobbet måste spån köpas och Wilma ska longeras, hade det gått hade jag helst ridit ut på henne men jag får vänta iallafall 1-2 veckor till. Något som är positivt idag är att den fruktansvärda smärtan jag hade igår har lagt sig och jag har sovit riktigt gott i natt, även om jag vaknat 2 gånger. Nä nu ska jag fixa lite här för måste tillbaka till stallet för att släppa upp dem till hagen innan jag ska plocka upp folk som ska åka med :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback