I morgon är det äntligen dax

Så efter år och månader av väntan att någon vill utreda mitt magonda så är det äntligen dags att göra en MR ( magnetröntgen) nere i Varberg i morgon :). Tur att mamma fick ledgt så hon kan följa med mig då jag är lite rädd att värken kommer göra lite extra ont efter den långa bilfärden. Jag planerar att till och med ta med kryckorna eftersom jag inte vill ta någon medicin så jag blir trött och somnar ☺️.
Passade på idag att gå till frisören som bara är några meter från där jag bor och passade även på att köpa det bästa schampot :). Tänk hur fräsch och bättre man mår efter ett besök hos frisören, vem tusan behöver kuratorer och psykologer när man har sin frisör att gå till speciellt om man kommer så bra överrens 😀? I'm just saying.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback