Måndag

Om någon timme ska jag åka ner till bil-Johan så han kan byta en cylinder i bilen som lagt av. Kan säga så här att det är lite farligt att köra med en bil som går på en mindre Cylder, speciellt om man kör på motorvägen och ska köra om eller när  man kört av och  var gott om tid att köra vidare på nästa väg innan en annan bil kommer men att bilen inte tar gasen och den andra bilen som kommer bakom bara kommer närmre och närmre. Vissa blir nog rädda men jag blir förbannad på bilen som inte ville gasa , något som gör stor skillnad....eller kanskeinte :).
Så det ska jag göra innan jag senare ska åka till stallet och jogga igång Wilma, hade tänkt köra cavaletti idag men så började jag tänka lite mer och googla lite och kom då fram till att jogging är nog det bästa denna veckan så tar vi cavaletti bommar till helgen eller början av nästa vecka :).
 
























Postat av: Emelie

Det är så härligt att visa hästvärlden att en lite "billigare" hästras kan med. Jag tycker att många har så mycket ont mot fjordingar, men om man får en fjording att gå på rätt sätt så kan man gå genom eld och vatten tillsammans.

Lycka till med din häst, hoppas du når dina mål som du vill komma till!
mvh

2014-03-31 @ 18:36:59
URL: http://allroundekipagen.blogg.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback