Vad var det jag nu sa

Ja rida var det ja....inte när det åskar och regnet står som spön i backen. Nä så dagens plan ör fram flyttad till i morgon förmiddag då det ska vara finare väder. Hon kommer garanterat vara sjukt pigg så vi får se om det blir någon galopp eller om det bara blir lugnt med skritt och trav :).
 
Efter jobbet kom pappa och hämta mig så vi kunde åka till mammas jobb där hon skulle ta lite nya prover då jag som sagt haft lite feber några dagar, nästan ingen matlust alls och haft ont, även om det inte gjort lika ont som för 2 veckor sedan.
Man kan visst få magkatarr efter gallsten så nu blir det att äta lite "marskasmedicin" som jag kallar dem ( omeprazol) i 1 vecka. Så nu hoppas jag att man ska bli något bättre så jag kan få äta mer än vad jag gjort, jag har tyvärr gått ner 2 kg på 2 veckor så vikten måste nu vända och gå uppåt.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback