Den där speciella

Är så glad över att jag ville ha kort på min bror och min förra häst Chiquita för det var hennes sista sommar. 
här är bror inte så stor och han har kort hår....tror det var sista gången vi såg korthårig på honom också :).
Tänk om man hade förstått vilken dressyrhäst och varit mer intresserad av dressyr när man hade Chiquita. Vi hann knappt få hem henne innan folk ville köpa henne av oss men hon var ALDRIG till salu :).
Man har alltid en häst i sin ägo som aldrig någon annan kan slå, det spelar ingen roll hur fin stamm eller hur duktig den är så slår de aldrig den här speciella hästen. Det kommer aldrig komma en häst som kommer vara  lika speciell som min " Tjockan".....Min lilla bäbis ❤️❤️❤️❤️
 
❤️❤️❤️❤️Den sista sommaren❤️❤️❤️❤️
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback