Velig om träning

Planen idag var att jag skulle upp och rida tidigt. Men kände när klockan ringde att kroppen var lite trött och behövde vila mer för att orka med att jobba ikväll. Så Wilma fick faktiskt vara idag. I morgon är en ledig dag och och då blir det träning i paddocken. Ska göra lite av det jag fick göra för Emma igår.
Nästa träning för Emma är den 14-15 september. Hade ju som plan att vara med båda dagarna men eftersom vi ska tävla den 14 så har jag nu lite svårt att bestämma mig. Tävlar två klasser, så om jag ska vara med den 15 vet jag inte om det blir för jobbigt, eller är jag bara löjlig nu :)?
Ska nog ta och rådfråga med både Jenny och Emma om detta.

























Postat av: JennyM

Det ska hon klara :) ta det lite lugnt med henne någon dag efter bara så är det nog inga problem alls :)

2013-07-29 @ 23:03:26
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback