Ta det lugnt..hur då?

Det är svårt men jag gör så gott jag kan för att inte hoppa upp och träna Challe upp på ryggen mer än 1 gång/vecka.
Är extra svårt nu när jag har en sadel som är riktigt skön att sitta i 😊. Idag har jag varit duktig och putsat sadeln så som jag skulle. Tänkte jag skulle börja planera kommande vecka hur han ska gå. 
Sen ska även Wilma få skor och komma igång med promenader som en början. Hon njuter så mycket när hon får stå i centrum och bli borstad min lilla tant 💕.
Så på sådant sätt så är det ju tur att jag inte jobbar fullt just nu, då hinner jag rida båda två innan mörker faller. 
Så när jag börjar jobba fullt igen så är båda igång och jag kan slappna av lite mer och mitt dåliga samvete kommer minska 😊.
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback